Scenariusz wesela
Scenariusz wesela z DJ CHRIS
Jeśli planujesz swoje wesele i szukasz idealnego scenariusza wesela , to dobrze trafiłeś! DJ CHRIS oferuje nie tylko profesjonalną obsługę muzyczną, ale również kompleksowe wsparcie w organizacji Twojego dnia. Dzięki naszemu doświadczeniu, każde weselne wydarzenie staje się wyjątkowe, a goście zapamiętują je na lata. Oferta obejmuje zarówno muzykę na wesele, jak i pomoc w opracowaniu harmonogramu całego dnia.

Krok po kroku
- Ceremonia zaślubin
Jeśli ceremonia zaślubin odbywa się na miejscu to znaczy, że będę Wam towarzyszyć podczas uroczystości. Zapewnię nagłośnienie i mikrofony. Podczas kiedy Wasi goście będą schodzić na miejsce w tle będzie leciała nastrojowa muzyka. Przywitam wszystkich gości, podziękuję im w Waszym imieniu za przybycie i zaproszę do zajmowania miejsc. Zagram odpowiedni utwór na wejście Pani Młodej, a na uwieńczenie ceremonii poleci klasyczny marsz Mendelsona.
Po ceremonii poinformuje wszystkich jaki mamy dalszy plan działania. - Przywitanie gości i Pary Młodej
Przywitam Waszych gości i zaproszę do częstowania się powitalną lampką szampana. Poproszę żeby czekali właśnie na Was. Następnie z głośników poleci wybrany przez Was utwór na wejście pary młodej i przywitamy Was wspólnie wiwatując. Wziesiemy powitalny toast i zaprosimy gości do składania życzeń lub żeby odnaleźli swoje miesca przy stołach. - Składanie życzeń
NIezależnie od tego czy goście będą składać życzenia parze młodej tuż po ceremonii zaślubin np. w ogrodzie czy już na sali weselnej – Zaproszę pierwsze osoby, by kierowały sie w Waszą stronę, a w tle lecieć będzie odpowiednio dobrana muzyka. - Uroczysty obiad
Podczas uroczystego obiadu w tle leci muzyka, a w odpowiednim momencie pozwolę sobie na to, by wnieść pierwszy toast za stołami lub oddam mikrofon w dobre ręce jeśli znajdzie się na tyle odważna osoba. Chwilę po obiedzie poinformuę gości, że mamy czas na kawę lub zapraszam za kilka chwil na uroczyste otwarcie części tanecznej wesela – pierwszym tańcem pary młodej.
Dopiero się rozkręcamy
- Pierwszy taniec Pary Młodej
Zaproszę gości i zaproponuję by ustawili sie w wyznaczonych miejscach jeśli układ horeograficzny tego wymaga. Odpowiednio zapowiem Wasz występ i odtworzę wcześniej wybrany przez Was utwór. - Pierwszy blok muzyczny
Tuż po pierwszym tańcu pary młodej zapraszam na pierwszy taniec… wszystkich gości weselnych!
Pierwszy set grany jest na wyczucie. Najczęściej z głośnika polecą klasyki, a trwać to będzie do momentu, aż pierwsi goście będą się wykruszać z parkietu. Nic na siłę – to dopiero początek. - Sesja zdjęciowa
W zależności od tego, jak umówicie się z waszym fotografem i jakie tego dnia będą warunki tak zaproponujemy wszystkim gościom by towarzyszyli nam podczas sesji zdjęciowej, która będzie trwać tyle, ile będzie potrzeba. - Gorące posiłki i zabawy
O wszystkich daniach serwowanych do stołów będę informować, a w czasie tego typu przerw będzie lecieć muzyka w tle. Może to być odpowiedni czas by przeprowadzić jeden z ciekawych quizów np. Tykająca Bomba - Księga gości
Podczas trwania wesela poinformuje gdzie znajduje się księga gości i w jakiej formie.
Zaprponuję Waszym gościom, żeby zostawili w niej kilka ciepłych słow na pamiątkę.
Jeszcze kilka ważnych punktów
- Uroczyste krojenie tortu
Wspólnie ustalimy w jaki sposób zaaranżować wejście tortu. Klasyczne rozwiązanie czy bardziej żywiołowe np. z mocnym utworem i fontannami iskier – to już zależy od Was. Pewne jest to, że zaproszę gości, by towarzyszyli nam podczas tego wydarzenia. Kiedy ukroicie swój pierwszy kawałek tortu zaproszę gości by podchodzili sie częstować. - Podziękowania dla Rodziców
Ustalimy scenariusz podziękowań dla rodziców, a ja poprowadzę je z należytą klasą. - Zimne ognie
Najczęściej uzgadniane są z samym fotografem, kiedy i jak będziecie towrzyć romantyczne kadry z zimnymi ogniami. Jeśli będzie taka potrzeba – służę pomocą. - Oczepiny
Poprowadzimy je wedle naszych ustaleń. Forma oczepin, ilość zabaw i konkursów wedle uznania.
Nie powinno to jednak trwać dużo dłużej niż 30minut. Na same konkursy znajdzie się czas na przestrzeni całego wesela. - Zabawa do białego rana
Pozostaje się bawić i weselić. W poźniejszych etapach wesela można odmienić oblicze parkietu i wycisnąć co się da z tego dnia. O tym, kiedy kończymy decyduje umowa ze mną i obiektem, ale i przede wszystkim Wy!
Scenariusz wesela przedstawiony powyżej to tylko przykład tego jak można zaplanować dzień wesela i możemy go wspólnie spersonalizowac wedle Waszych potrzeb.
Dodatkowe atrakcje do uwzględnienia
Bańki mydlane, fotobudka, napis love, karaoke
Plan wesela dla DJ’a
Wspólnie przygotujemy plan wesela, według którego będę pracować i kóry będzie Waszą podkładką do umowy.
Wszystkie informacje, które możecie mi przesłać, żebym przygotował plan, który wyślę Wam do akceptacji na dwa tygodnie przed weselem.
Czego będę potrzebować:
- data wesela
- adres wesela
- godzina rozpoczęcia ceremionii zaślubin
- utwór na wejście Pani Młodej
- informacja gdzie i kiedy składane są życzenia
- godzina wejścia na salę
- utwór na wejście pary młodej
- kolor dekoracyjnego oświetlenia
- czy jest potrzebne dodatkowe nagłośnienie
- napis LOVE – czy jest miejsce
- ciężki dym- czy zamawiamy
- czy jest potrzebny rzutnik i ekran
- zamawiamy fontanny iskier?
- jaką muzykę preferujecie na weselu
- czy dostanę playlistę
- mail z utorem na pierwszy taniec
- pytania do tykającej bomby
- jaki utwór do tortu i o której godzinie
- w jaki sposób dziękujemy rodzicom, imiona rodziców
- preferowana forma oczepin
- lista wybranych zabaw i konkursów